
Det kommer nok til å bli en periode med noe redusert kapasitet pga. innkjøring av det nye systemet. Har dere mulighet til å sende bestillinger pr epost til ordre@amatec.no er det fint.
Vi jobber hele tiden med å yte så god kundeservice som mulig og vi håper at det nye systemet blir et verktøy som bidrar til enda bedre service i framtiden.
I tillegg kommer det snart en nettbutikk der forbruksvarer, deler og tilbehør kan bestilles. Vi gleder oss til å lansere nettbutikken for dere og vil komme med mer informasjon når den er klar.
Vi ønsker alle en god førjulstid.
Våre tjenester

Reparasjon, service og support
Vi utfører reparasjon, service og tilbyr support på alle våre førende maskinmerker etter avtale.
Les mer →
Teknisk support
Personlig oppmøte, telefon- eller videomøte og fjernstyring fra våre teknikere for opplæring, service og vedlikehold/reparasjon av maskiner og programvare.
Les mer →